március 07, 2007

AdultSheepFinder

Az AdultFriendFinder.com a világ legnagyobb szexpartner kereső és közvetítő weboldala. Valaki nemrég létrehozta a paródiáját - AdultSheepFinder.com címen.
A regisztrációnál az ország kiválasztásakor 150-szer szerepel Új Zéland, egyszer Wales és egyszer Írország. A választási lehetőségek között effélék szerepelnek: bárány egy az egyben, diszkrét birka, borotvált bari, fekete bárány...

A kedvcsináló hozzá így szól:

With AdultSheepFinder you can meet sexy sheep in your area at the touch of a button! Find the right sheep for you from our extensive database and try to arrange with their owners for a sexy encounter! Explore the erotic lifestyle of millions of sheeplovers through our Nude Sheep Photos, we even have hundreds of Sexy Webcam Sheep online everyday!


Ezt a bárányfotót még én készítettem Huia Pointon, persze akkor még nem tudhattam, hogy micsoda karriert futhat be. A fekete csíkkal személyiségi jogainak védelmében takartam ki arcát.


Persze érthető a geg: Új Zéland birkaviszonylatban abszolút világelső: még manapság is 40 millió gyapjas jószág jut a négymillió lakosra, de például a hetvenes években még döbbenetesebb volt az arány - 3 millió humanoid mellett 70 millió bárány legelt.

Mellesleg sokáig nem akartam elhinni, de időközben kiderült, hogy igaz: Kiwiland juhainak is köszönhető, hogy ennyire vékony feletünk az ózonpajzs. A bárányok szellentenek, és a szellentésük igen jelentős mennyiségű metánt tartalmaz. Ennyi birka pedig relatíve kis helyen összezsúfolva már ökológiai szempontból is tényező.

10 megjegyzés:

  1. Tegnap birkát ettem vacsorára... sőt, mostanában egyre több birkát eszem... védem a környezetet, ahol csak tudom :)

    VálaszTörlés
  2. Oljuk le az osszes birkat! Allitsuk meg az ozonlyuk vekonyodasat!:-)

    VálaszTörlés
  3. Mi meg azon dolgozunk (az egyesült szellentésünkkel) hogy leöljük az összes embert. :-)
    Világ birkái egyesüljetek!!!

    VálaszTörlés
  4. Azt ismeritek hogy:

    "Én nem azért vagyok vegetáriánus, mert szeretem az állatokat, hanem mert utálom a növényeket."

    VálaszTörlés
  5. Érdekes, Írországban ugyanezt állítják a tehenekről... szellentés, satöbbi...

    Birka? Mint szexpartner? Írországban? Ugyan kérem, ezen már rég túlléptek, s nagyobb "falatba" haraptak: http://www.theregister.co.uk/2007/03/02/donkey_shocker/

    Üdv!

    VálaszTörlés
  6. És ha én szellentek, akkor kitakarod az arcomat? :)

    lyanoka

    VálaszTörlés
  7. Éppen ellenkezőleg, akkor "BEtakarják"...
    :-DDDD

    VálaszTörlés
  8. Csak az jutott eszembe, hogy ha a földön valami változik, akkor azt jellemzően valami bődületes baromsággal magyarázzák, és az senkinek sem jut eszébe, hogy a Föld és a klímája az nem egy statikus és minden változást mellőző rendszer. Birkafing és az ózonlyuk... hát hogyne...
    A sztratoszféra már kilyukadt, de a földön még egy pásztor sem fulladt meg, vagy egy birkanyáj sem robbant fel a metántól.
    Valami ilyen baromságot kellene nekem is kitalálni, és 1-2 év alatt milliárdos lennék belőle.

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!Eloszor vagyok a blogon es nem akarok okoskodni de vegyesz letemre nem tudok elmenni mellette: a birkafingban megtalalhato metannak semmi
    koze nincs az ozonreteg vekonyodasahoz, az ugyanis a CO2-el egyutt az uveghazhatasert felelos, az ozonra nincs semilyen hatassal.
    Az ozon bontasaert elsosorban a flour/klor tartalmu szenhidrogenek (CFC), halon, klor tartalmu oldoszerek felelosek melyek alkalmazasa pont ezert
    amennyire ez lehetseges vissza lett szoritva az utobbi idoben (persze meg mindig nem elegge).Bocs a kozbeszolasert. Amugy jo az oldal!

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm Krisz. Egy újabb makacs városi legendát lepleztél le.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.