november 09, 2006

Ma egy éve

Ma egy éve nem volt ilyen borús, esős idő. Ma egy éve még nem tudtam, hogy mire számíthatok. Ma egy éve csak egy nagy kaland kezdetének tűnt az egész. Ma egy éve csupán kíváncsi voltam, és reméltem, hogy szeretni fogom. Ma egy éve pislogva álltam a repülőtér parkolójának forró betonján, és még nem tudtam, hogy új hazára lelek.
Ma egy éve fejest ugrottunk a bizonytalan jövőbe, és csak reméltük, hogy hamarabb szilárd jelenre lelünk, mintsem elfogyna a kedvünk, erőnk és pénzünk.

Jó döntés volt. Egyetlen percét sem bántam meg. Újra élni tudok a szó igazi értelmében, ahogyan csak tetszhalott voltam az utolsó pár évben.
Célokat, kihívásokat és elismeréseket kaptam. Jövőt.
Köszönöm Új Zéland, köszönöm kiwik.

Azt mondják az első év a legnehezebb - úgy legyen. Isten hozott második év.

4 megjegyzés:

  1. Bár ma nov. 14 van, és ez a bejegyzés 9-én íródott, talán olvasod. Egy éve tudtam már -szerintem Te is-, hogy nem fogunk februárban találkozni. Tudtam, hogy maradtok, s ezt jól teszitek. Hogy stílszerû legyek: teljes alaplap, firmware és oprendszer csere után most újrabútoltál. Jól tetted.
    Mi is erre tendálunk. Rohamléptekkel.
    Az itthagyott múltad egy részeként drukkolok, és élvezettel olvasgatom lopott perceimben a blogodat.

    Gábor

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, Gáborom. Mi is drukkolunk nektek és azért remélem, belátható időn belül látjuk is egymást.

    VálaszTörlés
  3. Így lesz...

    Gábor

    VálaszTörlés
  4. Szia Csanád!

    Nem ismerjük egymást (bár én hallotam rólad és olvastalak is a MAGUS-os korszakban), de így ismeretlenül is sok sikert kívánok.

    Nagyon jó a blogod. Sokat olvasom, szisztematikusan megyek végig a posztokon. Élvezem a stílust és nagyon is tetszik, amiket írsz a NZ-ről. Az utóbbi időben nagyon-nagyon erősen foglalkoztat Mo. elhagyásának gondolata (nem fejtem ki miért, de nagyon hasonló okokból, mint amiket Te is leírsz). Ehhez sok erőt ad, hogy olvashatok egy hasonló korú (és innen távolról úgy tűnik, hasonló mentalitású) ember benyomásairól-élményeiről. Sok-sok akadály áll még előttem (ha egyáltalán meg tudom lépni), de remélem, hamarosan összfuthatunk Aucklandban...

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.