december 22, 2006

Meg még...

Na jó. Most nagyon felbosszantott az IWIW.
Írtam egy hosszabb levelet, majd amikor elküldtem, session hibával /dev/null-ba küldött.
Különösen felháborítónak tartom, mert nem egy ördöngősség kiküszöbölni - egyszerű arrogancia ez, nem más.
A rendszerünk, amit fejlesztünk nem mérhető persze az IWIW-hez, hiszen mindössze harmadannyi felhasználónk (félmillió) van Új Zélandról és Ausztráliából, viszont három darab megfizethető árú szerver simán kiszolgálja, pedig video-streamet is adunk (sőt).
Ha én ilyen trehány, slendrián munkát kiengednék a kezeim közül, már rég lapátra kerültem volna, pedig még csak össze se vethető a cégem ahol dolgozom egy T-Birodalom szerű multival.
Ehelyütt szeretném tehát felhívni minden kedves ismerősöm figyelmét, hogy semmiféle IWIW-es kommunikációra nem vagyok hajlandó a jövőben reagálni. Emailekre vagy itt a blogban mindenkinek szívesen válaszolok, de az IWIW-et egyszerű címtárnak használom: eztán meg sem kisérlem a levelek megválaszolását.

Ja: Boldog Karácsonyi Ünnepeket és Sikerekben Gazdag Új Évet kívánok.

7 megjegyzés:

  1. Ahogy tetszik mondani.
    A ti cégetek össze sem vethető egy T-Birodalom szerű multival. Mint ahogy egyetlen NORMÁLIS cég sem vethető össze a T-Birodalommal. Pl. ebből is halálosan elegem van. A kábelTV-re telefonon, élőszóban megrendelünk a netet, leszerződnek, kiküldenek minden papírt, majd mikor a szerelő kijön, és felszereli az eszközt, akkor látja, hogy nincs jel. Szerelő telefonálgatni kezd, és kideríti, hogy a mi területünkön NINCSEN INTERNET SZOLGÁLTATÁS a kábelTV hálózaton.
    T-Online, T-Kábel, Magyaroroszág, 2006.

    VálaszTörlés
  2. T-Adatparkba egy újabb szervert akarunk már 1 hete bevinni, de egyszerűen nincs meg a kommunikációs csatorna hozzájuk. Van e-mail cím, írtam rá, el is olvasták, de válaszra már nem futotta. Kértem hívjanak vissza, nem hívtak. Csak az a köcsög központi szám van megadva, ahol nyomogathatok életem végéig mire az adatparkba eljutok.
    Ha a szerverünkkel valami baj van, nem lehet őket felhívni, küldjek nekik SMS-t, hogy hívjanak vissza és bízzak a jószerencsében. Persze múlt héten baj volt vele (na kiderült, hogy ők voltak a ludasak a dologban) 10-kor küldtem is, hogy HELP, 13:00-kor voltak is szívesek visszahívni. Botrány az a cég. Ha lehetne IP-t hordozni, mint a telefonszámot már söpörnék is át egy másik szolgáltatóhoz, mondjuk az Interware-hez, ők legalább dolgoznak rendesen... Brrr... A T-betűre mindig felidegesedek...

    Az iWiW-re meg oly büszkék voltak a fejlesztőik, hogy bőszen mutogatták a sok szerveres architektúrát, ami 400ezer felhasználónál összefosta magát. :) Vicces. Egyébként én garantálom hogy az iWiw rákfenéje a Java. Dolgoztam java-val, szép, okos, ügyes és nagyon jó vele dolgozni de nagy terhelésnél megadja magát, egyszerűen lassú mert a programozót szolgálja nem a szervert. Persze ez később lehet, hogy az előnyére fog válni, de most nem alkalmas iwiw méretű terhelésre.
    Na Uff.

    (PS: csak nálam nem megy IE alatt a komment ide?)

    VálaszTörlés
  3. Az iwiw-et én is csak címtárnak használom. Másra nem is nagyon jó!

    VálaszTörlés
  4. Igazad van az IWIW-el kapcsolatban. Én tavaly ilyenkor szopattam magam utoljára az ottani levélírással.

    Egyébként meg Kellemes Karajcsont!

    VálaszTörlés
  5. nálam is sokszor előfordult, ezekután már mindig úgy csinálom, hogy mielőtt elküldeném kijelölöm, aztán jobb gomb másolás, és ha esetleg nem küldte volna el, csak beillesztem.

    VálaszTörlés
  6. Valakinek sikerült mostanában egyáltalán megnyitni az IWIW oldalt? Nekünk hetek óta nem sikerül. Kapom a leveleket és egyéb jelzéseket az emailemre, de sem a linkekről sem a browserrel nem tudunk bejutni. Ez csak Újzélandon van így vagy más országokban is? Még címtárnak sem lehet használni. Szomorú.

    VálaszTörlés
  7. Nekem sikerül elérni, úgyhogy valószínűleg nem Új Zéland specifikus a hiba. A többit viszont fentartom: kezelhetetlen és hülye a rendszer, abban sincs sok köszönöt, ha épp sikerül bejutni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.