december 15, 2006

Megvagyok még...

Nem vesztem el.
Sőt. Az igazat megvallva minden nap nekikezdtem egy postnak, és aztán rendre úgy alakult, hogy felibe-harmadá kellett hagynom.
Számtalan érdekes téma gyűlt fel: például a napokban ismertették Új Zéland közép és hosszútávú energetika-politikai elképzeléseit, aztán az idei első pénzügyi negyedévben tovább nőt a költségvetési többlet.
Láttam egy egészen sokkoló és szenzációs filmet is: Once were Warriors (Egykor harcosok voltak) címmel, a jelenkori maori életről.
El fogom még mesélni kedvesem legutóbbi kalandját, amikor önmagát is meghazudtolva csinált tökéletes hülyét magából.
Holnap azonban nyelvvizsga, és főképp ez az oka a hallgatásomnak: a készülődés és az egyre erősebb görcs megakadályozott az írásban.
A vizsga délben kezdődik és este fél hétig tart majd (igen hat és fél óra hosszú). Korai lenne még találgatásokba bocsátkozni, mondjuk úgy, nem teljesen esélytelen, hogy sikerüljön.
Mindenesetre akármi is lesz a végeredmény (amit amúgy is csak két hét múlva tudok meg), óriási teher gördül le a vállamról a holnappal, a jövő hét pedig már inkább lazulásnak ígérkezik az irodában is.
Azután december 22.-ől egészen januárt 15.-ig szabadságon leszek; remélem nem az IELTS megismétlésére való készülődéssel kell töltenem.

5 megjegyzés:

  1. Ennyit szabadságon lenni?? :-O

    Ez a túlóráiddal jött össze, vagy amúgy is ennyi szabadságod van?

    Betojás.

    Én meg itt igyekszem lezárni két projectet is, mert jövőre úgy néz ki, hogy jön egy elég combos falat.

    VálaszTörlés
  2. Amúgy meg nem parázni, most beszéltem a Rigó utcaiakkal, az IELTS 6 szint nagyjából egyezik a Rigó utcai "C" középfokkal - az meg nekem is megvan...
    ;-)

    VálaszTörlés
  3. Haaat, egy zsakkal...

    VálaszTörlés
  4. Drukk, drukk.

    Warriors - ***vajó film. Sokáig túlzásnak tartottam. Aztán nemrég láttam egy dokfilmet a maori bandákról (Mongrel Mob), azok után már nem csodálkozom a filmen. A folytatását ne nézd meg, elég sz*r.

    Kalappal!

    VálaszTörlés
  5. Totasz: 11 nap mindössze. Ez azért nem olyan sok, semmiféle összehasonlításban sem.
    Amúgy Új Zélandon korra, nemre és munkában eltöltött időre való tekintet nélkül évi 15 nap szabaság jár, jövő áprilistól pedig 20.

    IELTS: ha ez a középfok, akkor mi a felsőfok?

    Moni: A Warriorról írok majd egy hosszabb bejegyzést, azt hiszem sokkal nagyobbat üt, ha itt élsz köztük. Elöljáróban annyit, hogy cseppet sem túlzás, de azért a képet nagyon sokminden árnyalja.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.